lördag 19 juni 2010

Sent omsider....

En del har tillbringat dagen i galaklänning och diadem i håret, själv har jag målat dörrlister stående på en pall från IKEA. Alla lever vi olika liv!

Har precis insett en sak. De flesta vet det långt tidigare i livet. Jag måste vara sladdbarn, men har inte insett det förrän nu.

Var denna plötsliga insikt kommer från?

Jo, min bror fyllde 40 år igår. Stort GRATTIS!
Med andra ord måste jag vara sladdbarn, hur kan jag annars ha en bror som är 40;-) För själv är jag väl fortfarande 25...?

1 kommentar:

Helene sa...

Haha, du tänker SÅ! Smart... jag är nog helt klart också en sladdis eftersom min syrra fyllde 40 i söndags :)

Vår dotter såg tvärt om på saken: "Mamma, visst är du 56 år?" "Nej, gumman, det är MORMOR som är 56!" :) Lilla Sötisen...


//Ha det så bra,
Helene