onsdag 2 juni 2010

Tid att andas

Det känns skönt. Arbetsbelastningen är nu mer normal igen. Det gick vägen;-)

Nu är det kalas, födelsedagar, vänträffar m.m. som ger fullt upp på fritiden istället. Kan kännas mycket - men jag ska komma ihåg att det är roliga saker!!

Imorgon fyller min älsklingstjej 7 år. Har svårt att förstå att det har gått 7 år sedan jag höll det lilla knytet i famnen för första gången. Nu har det blivit ett ganska stort knyte;-) En alldeles egen, unik individ - men också till viss del en liten kopia av mig själv.

Häromdagen ville hon "klättersnurra" på mig. Jag avböjde eftersom jag för en tid sedan gjorde samma sak med lillebror och det slutade med ett olycksfall. Hon säger då till mig
"men mamma det är bara att försöka igen - ge inte upp för att du har misslyckats en gång".

Jojomen...., det budskapet har tydligen nått fram;-)

Inga kommentarer: