fredag 17 december 2010

Att dansa gör mig glad

Jag älskar att dansa!!

Igår hade vi julfest. Jag hade verkligen en kanonkväll! Det var inte maten eller underhållningens förtjänst, utan det berodde på alla trevliga, roliga kollegor samt att jag dansade en massa!

Jag älskar verkligen att dansa, jag blir så glad av det!
Idag har jag till och med lite träningsvärk i låren, så mycket stuffande blev det.

Men jag dansar för sällan! Vill göra det oftare! Jag har bara inte riktig kommit underfund med hur jag ska lösa det. Framförallt vore det kul att dansa bugg lite oftare. Gäller bara att hitta (eller själv skapa) tillfällena.

Nu väntar en lugn helg med familjen. Vilket känns extra mysigt när man har varit ute och roat sig utan dem.

3 kommentarer:

Min plats i solen sa...

Vilket härligt inlägg och vad roligt att du hade en kul kväll med mycket dansande. :) Varför inte gå en bugg-kurs? Då får du ju möjligheten att dansa mer bugg och svänga de lurviga lite mer regelbundet. ;) När jag tnker efter borde jag också se till att dansa lite oftare för jag älskar ju också att dansa. :)

Ha en riktigt fin helg och sköt om dig Anneli!

Kram Lotta

Anonym sa...

Jag dansade också igår (lördagskväll) tycker det är hur kul som hellst. Jag blir också jätte glad av att dansa, speciellt efter buggandet.
Kanske ligger i blodet?
Kram Mamma

NjutVarjeDag sa...

Lotta: Gick lite buggkurser för några år sedan, men det är inte riktigt samma sak att dansa i en gymnastiksal som att göra det på ett dansgolv en kväll - tyvärr....

Mamma: Ja - det och en del andra tokigheter ligger nog i blodet;-)
Tack för generna!