fredag 10 september 2010

O la la la

Det är fredag! Jag försöker leva och njuta av alla dagar - men idag känns det SKÖNT att det är fredag!

Det är fullt upp på jobbet nu - kul, men lite tufft. Har ett stort projekt som jag har hållit på med i 1½ år som ska avslutas/överlämnas nu i slutet av september.

Idag kunde jag jobba lång dag - för D testade att lämna barnen, han är lite piggare nu. På måndag är det troligen dags för jobb för honom igen. Hoppas han orkar det - han är fortfarande mycket sliten av lunginflammationen.

Har i två veckor skött allt med barn, hämtning och lämning osv. Kändes konstigt imorse att åka till jobbet innan jag hade lämnat på skola och dagis. Så fort vänjer man sig...... Hade börjat få rutin på det. Men det ska bli riktigt skönt när D är ok igen och vi är två att dela på hemmet igen.

Önskar alla en riktigt skön helg! Det ska jag ha!!
Jag har inget inplanerat - kan det bli bättre???

1 kommentar:

Min plats i solen sa...

Hej Anneli!

Jag hoppas att du fick en helt underbar helg? :) Själv tycker jag att de där helt oplanerade helgerna oftast blir de allra bästa. :)

Ha en bra arbetsvecka och sköt om dig!

Kram Lotta