lördag 8 januari 2011

Tack D

Igår fyllde min älskade sambo år.

Första gången jag var med och firade hans födelsedag var för 15 år sedan....
Tänk, några år till och sen är tiden med D längre än tiden före D.

Vem trodde det...., den där sommaren för "så länge" sedan.
Vem trodde att det skulle vara ett kinderägg som hängde med på den där midsommaraftonen, som en vän till en vän i gänget.
En underbar man (eller stor pojke...;-)), en fantastisk pappa och en god vän.

Tack för att du finns!!
Tack för att vi kan växa tillsammans!

2 kommentarer:

Vida sa...

Härligt att mitt inlägg fick dig att le, det är mycket värt och det var därför jag delade klippet..

Det låter fantastiskt att känna så för sin sambo och att ni har möjligheten att växa tillsammans..

Ha en härlig lördag!

Liv

NjutVarjeDag sa...

Tack Liv. Jag har haft (har) tur!