onsdag 19 januari 2011

Till dig!

Imorse på väg från bussen till jobbet, lyssnade jag på radion. De spelade en låt som jag hört många gånger förut - men aldrig riktigt lyssnat på.

Idag fångade orden min uppmärksamhet, som om de ville säga mig något. Och jag är tacksam för budskapet! Har burit med mig orden genom dagen. Nynnar dem och tar lite danssteg vid kopieringsmaskinen.

Om de fick mig att må bra, kanske du också mår bra av dem! Så kom ihåg:

You´re amazing just the way you are!

Här kan du höra hela låten. Men du, lova att blunda och bara lyssna på orden. Annars missar du känslan!

3 kommentarer:

Min plats i solen sa...

Hej Anneli!

Visst är den låten "amazing"? :) Det var mina barn som introducerade mig för den. Nuförtiden hänger barnen med i musiksvängen på ett helt annat sätt än en annan. ;) Därför Spotifyar vi ihop. e visar mig de nya godingarna och jag visar dem de gamla godingarna. ;)

Detta är verkligen en låt man borde spela varje morgon när man står där yrvaken i badrummet och tittar sig i spegeln. :)

Ha det gott!

Kram Lotta

Anonym sa...

Synd att blunda och inte titta på "filmen" när de gör så fina teckningar av kasettbandet. Man kanske ska lyssna på låten 2 ggr. En gång med öppna ögon och en gång när man blundar.
Kram Mor

NjutVarjeDag sa...

Lotta: Ja, det är den låten. Skulle säkert passa om ringmelodi också, så man får höra det då och då under dagen!

Mor: Jo, den delen var häftig - men tjejen var ju lite för "snygg". Det var lite svårt att känna sig lika amazing efter....

kram från
Anneli