onsdag 30 mars 2011

Tyst igen;-)

Har smitit från vardagslivet några dagar. En vecka i fjällen! Än så länge har den bjudit på långa, härliga dagar ute. Och sol!! Har börjat tycka att skidåkning är riktigt roligt igen! Har haft ett antal år då jag har åkt, men inte haft den riktiga glädjen i åkningen. Men nu är det KUL igen! Och nu har barnen blivit så stora att vi kan åka tillsammans i backen - vilket ger ytterligare en "dimension". Idag har vi förpestat tystnaden på fjället. Skoterutflykt med korvgrillning.... Med tanke på rökutvecklingen vid korvgrillningen förpestades luften nog på mer än ett sätt;-) Får nog erkänna - det var inte bara barnen som tyckte att det var skoj. Lite crossåkarfeeling....

4 kommentarer:

Unknown sa...

Härligt och med detta vackra väder :))
Njut och må så gott
Kram Maria

Min plats i solen sa...

Hej vännen!

Vad härligt det låter med en vecka i fjällen tillsammans hela familjen. Och att glädjen för skidåkning har återvändt gör ju det hela ännu roligare. Jag hoppas att ni har en underbar vecka och njuter av fjällen och ledigheten. :)

Njut och ta hand om er!

Kram Lotta

Helene sa...

Ååå - låter underbart!! Snart är det min tur. Räknar ner dagarna nu tills vi drar iväg på fjällweekend. Ska bli lovely! :)

Hadetbäst!!

//Helene

Min plats i solen sa...

Hej Anneli!

Jag hoppas allt är bra med dig och att du njuter av våren? :) Jag saknar dina inlägg och hoppas att du snart är tillbaka i bloggvärlden igen. :)

Kram Lotta