fredag 13 augusti 2010

Kvällen

Vad blev det av kvällen?

Jo, jag hade tänkt att det skulle bli något kreativt. När barnen lagt sig och det nödvändiga var fixat gick jag ned till "pysselrummet". Fick några idéer men saknade materialet. Och det jag hade - hittade jag ingen inspiration till.

Men.....
.....det måste inte alltid vara något kreativ jag mår bra av (lätt att glömma bort).

Blev lite sugen på att gå ut och klippa träd. Tänkte genast att det var ett måste jag kände. Kände efter lite till - det vore faktiskt skönt att med en ljudbok i öronen släppa loss frustrationen på ett stackars träd.
Som tur är för trädet - blev det inget av med det...... ;-)

Istället blev det en promenad i våra fina omgivningar.
Och det gjorde susen - det kändes bättre när jag kom hem!

Så kanske inte mycket - men något som hjälpte!

Innan jag somnade igår kväll lovade jag mig själv att vakna med ett leende idag - och det gjorde jag! Nu känns det mycket bättre igen.

1 kommentar:

Stina Glaas sa...

Ja, visst var klänningen fin! Men INTE värd 4000:-. För de pengarna kan man köpa väldigt mycket andra saker! Så det blir nog en mix av lite nytt och lite gammalt. Det blir troligen tunikan jag köpte, men jag har ännu ingen aning om vad jag ska ha till den. Den är för kort för att ha som klänning, annars hade jag nog varit klar nu. :-D