lördag 30 oktober 2010

Du kan påverka!

En liten uppmaning nu när det är helg!

Glöm inte:

Det finns inga måsten!
Du har alltid och du gör alltid ett val!

Visst är det härligt! Du väljer själv!
Vad väljer du att göra med dagens 1 440 minuter?

Gör något som du mår bra av!

Hör du till de som tycker att det känns egoistiskt att unna dig en timme där du gör precis vad du vill?

Tycker du fortfarande det om jag säger att 60 av 1440 minuter denna dag är dina att göra vad du vill med.
Inte låter det egoistiskt - nej, snarare snålt!!

Du behöver inte ens fundera på om du är värd det!

1 kommentar:

Helene sa...

Mina val idag var:
- Sovmorgon
- På bowlingkalas med dottern. (Trevlig kaffestund med trevlig mamma fick jag på köpet där :)
- Shoppat barnskor
- Middag och gott vin hemma hos mor & far
- Hockeymatch på TV

Däremellan en hel del kramar med barnen. Skratt och surr. (Hm, vid närmare eftertanke valde jag nog faktiskt ett litet bråk med barnen mitt på dagen också...) Skön biltur. Gos med mysig katt. Lite surr med kära syster också.

Jag är till största delen nöjd med dagens val. Hoppas att du också känner så med dina val idag.

Kram, Helene