söndag 3 oktober 2010

För mycket av det goda?

Ibland förstår jag inte på mig själv.....
När jag har massor av roliga saker på en gång - kan det helt enkelt bli för mycket. Då känner jag plötsligt mest för en myskväll i soffan....
Men det är kanske normalt.

Det var fest både torsdag och fredag. Mycket trevliga kvällar båda två. Igår var det hockey med familjen - första gången barnen hängde med. Också jättekul.
Imorgon väntar Stockholm med övernattning och på torsdag reser vi bort över helgen.

Bara trevligheter med andra ord. Ändå känns det som det är lite mycket. Svårt att njuta av det.

Då gäller det att slappna av och bara se en dag itaget! Då går det att njuta!

1 kommentar:

Min plats i solen sa...

Hej Anneli!

Det låter som du har mycket roligt på gång och visst är det så att även om det är bara roliga saker så kan det ju trots det bli lite för mycket och då kan det ju vara skönt med en myskväll i soffan som omväxling.

Jag hoppas att du får en härlig vecka med allt roligt men att du också hinner hämta andan och koppla av lite mellan varven. :)

Kram Lotta