måndag 18 oktober 2010

Måndagslista!

Dags för en måndagslista!

Just nu är jag tacksam för att:
  • jag har min familj som jag tycker så otroligt mycket om
  • det gråa väntade till måndagen
  • helgen var solig och jag var full av energi
  • jag fick tillfälle att spela fotboll och bandy med familjen i trädgården
  • jag inte har några bekymmer värda att nämna
  • jag har tillräckligt med barnasinne för att ha lövkrig med barnen
  • jag materialistiskt har det så bra att jag har bekymmer att rensa ut bland alla prylar

Ja, det finns massor att vara tacksam över. Det här var ett axplock.

Vad är du tacksam över just idag?

1 kommentar:

Helene sa...

Jag är glad att min son mår så otroligt bra. Harmonisk, glad, energisk, rolig och omtänksam. (Så har han inte alltid kännt...)

Jag är glad att min dotter är så lycklig över att fått börja spela fiol.

Jag är såå nöjd att jag kommit gång och träna (äntligen! :)

Och massor av annar såklart.

Ha det fint. Kram, helene