måndag 22 februari 2010

Annorlunda arbetsdag

Tänk att få leka OS-deltagare på arbetstid. Det har jag gjort idag. Tackade av en projektgrupp med lunch och "prova på-curling". Jag kommer garanterat beundra killarna och tjejerna mer nästa gång jag ser bilder från curligen i OS. Det är halt! I början känner jag mig mest som Bambi på hal is. Hjälmen som jag får till låns sitter där det ska. Kommer inte ens på tanken att inte ta den på mig.
Efter en stund på isen, går det lättare. Men lätt är det inte. Men kul!!!

Prova på om du får chansen. Kolla upp om det finns en curlingbana i närheten, samla ihop lite vänner och se till att komma iväg. Du kommer inte att ångra dig.

Se bara till att allas försäkringar är okej innan ni går ut på isen;-)

1 kommentar:

Fröken Fräken sa...

Lite OS-känsla i verkligheten alltså! Nej, här är det jag som står för allt sportintresse, lite ovanligt nog, herr Fräken har ingen koll alls :-D