onsdag 10 februari 2010

Bra eller dåligt?

Lyckades med bedriften att packa upp väskan igår;-)

Resten av kvällen "hamnade" jag framför datorn. Började att söka på olika namn och facebook. Hittade ett antal gamla kända ansikten från förr. Tidigare har jag inte köpt idén "facebook" - såg den bara som något som gör att jag tillbringar mer tid framför datorn - till vilken nytta?
Det är tragiskt att det ska vara så svårt att hålla kontakten med människor "in real life". Men det kanske är bättre med någon form av kontakt än ingen alls.
Det slutade med att jag testade att lägga upp ett konto - mest för skojs skull och plötsligt dök det upp vänförfrågningar - och då var det för sent att backa ur;-)
Jag ger det en chans - vi får se hur det "avlöper".....

Hmmm, undrar vad jag vill göra ikväll.... Relaxa eller kanske på börja något litet projekt?

Inga kommentarer: