fredag 26 februari 2010

Trevlig jobbvecka

Masade mig iväg på innebandy på eftermiddagen. Med troligen minst tre kilos extravikt efter 1½ dag med god mat, gott dricka och trevlig umgänge;-) Det gick av någon anledning lite trögt att springa.....

Vi har varit på en av alla dessa herrgårdar som tar emot gäster och konferenser. Två rätters luncher båda dagarna, god frukost och ständiga mellanmål. Bäst av allt var 3-rätters middagen igår kväll. Vi lagade den själva under ledning av kocken. Jättetrevligt sätt att umgås över grytorna. Och gott blev det!!
Jag hade tänkt mysa med en semla nu på fredagkvällen - men jag känner inte något behov av det. Maten räcker ett tag till!

Har haft en skön arbetsvecka med flera "trevligheter", men det ska bli skönt med lite ledigt och vara med familjen. Nu är det bara en vecka till familjens årliga skidsemester. En hel vecka att bara vara och umgås med familj och "släkt".

Under tiden vi är iväg kommer det kanske att hända något här hemma....., vi får se om det blir - och hur det blir;-) Får inte glömma att ta lite före och efter bilder.

Tror jag ska unna mig att sjunka ned i soffan och titta på en film och sedan krypa till kojs. Tänk - jag kanske kan få lite sovmorgon imorgon? Jag håller tummarna.

Inga kommentarer: