måndag 29 mars 2010

Lagom av allt

Har haft en riktigt bra helg. Med andra ord har jag hunnit med både familjen, mig själv och huset.

Barnen fick lufta cykel och sparkcykel i lördags. Det är något speciellt med de första cykelturerna på våren. Gissar att det är lite samma känsla som kossorna känner när de får komma ut på grönbete;-)

Barnen efterfrågade påskpyssel - det fick bli servettkycklingar. De blev något alldeles enastående.....;-) En bild vore på plats - får se om jag kan fixa det senare.

Jag har också fått utlopp för mitt ständiga behov av att göra något praktiskt. Vilket har fått till följd att nästan alla tapeter i hallen är nedrivna. Med andra ord börjar det blir dags att komma på vad vi vill ha istället.....

Dessutom har hela familjen hunnit motionera, innebandy, gympa och löpning.

Sist men inte minst la min kära sambo ut några annonser på Blocket - så nu börjar barnsakerna försvinna därhemma. Hoppas att han fick mersmak och fortsätter;-) Det finns mycket att bli av med!

Ska försöka göra veckan lika bra som helgen!

Inga kommentarer: